Grym kväll! :D

Precis kommit hem från en galet bra kväll, med galet bra tjejer. Dock blev det missförstånd när vi skulle åka hem, men jag hoppas att allt löste sig och att det är okej nu!! Nu blir det att kolla vem som vinner Idol 2011. Inte för att jag bryr mig, men ändån liksom. Tradition typ, haha. ;) Sen så ska jag vara lite geek och kolla om julkalendern går online, hahahah. Missade ju den idag! :o Imorgon ska jag rida mina underbara vackra djur! Och pyssla med dom! <3 Sen så träffar jag förmodligen Emma på eftermiddagen, för hon är hemma denna helgen. Får se om jag antingen tillbringar kvällen med henne eller med Ebba. Underbart blir det i vilket fall! Jao, jao, helgen ser bra ut, och den kunde inte ha startat sämre! Puss på er! <3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0