Världscup hoppning

Idag åkte vi till tryggestad för att Stina skulle hoppa milda, så då passade jag på att ta med curry för att få lite omväxling!
Jag red först ut en runda, hittade värsta terräng banan med massa stockar och backar och sånt.
Red runt lite där och hoppade några små stockar. Curry taggade till som bara den!! Haha! Sjukt kul tyckte han det var. :D
Sen red jag i ridhuset och tog lite språng på de hinder som Stina hade hoppat. Upp mot 1m tror jag det var.
Curry kändes iallafall ruskigt bra! Han är verkligen i toppform<3
Nu sitter jag och kollar på världscupen i hoppning. Roffe ska snart hoppa och sen Malin också! Kom igen nu sverige!!! Haha!

Puss, hörs sen!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0