bloggning innan skolan. (yy)

Gick upp tidigt idag bara för att ha lång tid på mig. ;)
Idag blir det skolan som vanligt, och sen kanske jag ska med Ebba hem.
Men det verkar inte som jag kan..
Hade tänkt rida i paddocken, men det blåser ju så sjukt mycket
så vi får nog åka till ridhuset istället.
Och då blir det för sent om jag följer med Ebba hem..

I skolan är Tisdagar typ världens segaste dagar ! o:
Dessutom är det början på veckan, och vi slutar sent.
uuuuusch!

Men det får gå.
Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva.

puuussssssss. <3

jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Din och bara din unge <3

Världens finaste älskling <333333333333333

Saknar dej sjukt mycket :**************

2011-02-08 @ 07:57:16
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0