Det här får mig att gråta.

Jag gråter ganska lätt.
Ofta för småsaker, men det går snabbt över.
Men för större saker kan jag gråta halva nätterna.

När jag sålde Russin och Cherie grät jag sjukt mycket..

Nu när jag har köpt Wakinya tänker jag ofta på
att Curry inte kommer att stanna hos mig särskilt länge till.
Det är enormt jobbigt.
Jag börjar gråta så fort jag tänker på det.

Curry har betytt så grymt mycket för mig.
Han och jag har ett band, som ingen kan ersätta.
Vi bara klickar tillsammans.
Och jag älskar min pojke mer än någonting annat.
Ingen kan ersätta honom.
Det är nog den mest speciella häst jag någonsin kommer att träffa.

usch, nu blir jag gråtfärdig igen..


Min älskade prins.
Du är bäst i hela jävla världen.
Jag o Curry Ölandshoppet. LA <3curry ölandshoppet LAcourier boy<33curry<3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0