HELG ! :D

wooooohooooo!

grattis stina idag på 16-årsdagen!


Dagen har vart super. Ganska seg skoldag, men man får ju träffa kompisarna iallafall.
Nånting positivt. (a) Efter skolan hängde jag med Ebba *underbaraste Pile hem.
Vi kollade på film, och hade lika kul som alltid. <3
Sen åkte jag hem. Gick direkt ut till pollarna. Tog in dom och tvättade benen,
för det är ju så sjukt lerigt i hagarna nu. -.-'
Sen fick dom mat. Nu sitter jag vid datan, och väntar på att Wilmer och Victor & kompani ska komma.
Vi ska fira Staaivun. Det kommer förmodligen inte bli någon vidare uppdatering ikväll,
men det är det ju aldrig. ;)
Imorgon vet jag inte vad som händer.. Det kanske blir att åka till Kalmar.
Men en sak som är säker, det är att jag ska rida båda hästarna, och pyssla med dom.
För hästarna går ju alltid först ! Sen får jag se vad jag hinner. ;)

Men nu får ni ha en riktigt bra fredagkväll för det ska jag ha !



Kommentarer
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Galet söt häst du har!

Sv: Jorå, allt är bra!

Själv då? :)

2011-02-04 @ 22:09:08
URL: http://isaplarz.blogg.se/
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Sv: Om man ändå hade en sån tur... Här uppe var det snöstorm igår och minus 8 idag... :)



Jag fyller 15 i år :)

Du?

2011-02-05 @ 11:37:44
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0