mina underbara vänner.

Vissa kanske tycker att jag bara bryr mig om mina hästar,
och struntar i alla mina kompisar.
Så är det verkligen inte!
Det är bara det att jag satsar verkligen på min ridning,
jag tänker inte bara ha det som ett intresse för att ha någonting att göra
nu när jag är "liten" och går i skolan.
Jag vill nå toppen, och bli något stort!
Då måste man prioritera hästarna först.
Och det är det jag gör.
Hästarna går före allt!
Jag älskar min vardag, att komma hem från skolan,
gå ut till stallet. Rida och ta hand om mina två pluttar.
Det är det jag lever för.
Därför skuffas vännerna undan ofta, men jag behöver inte
träffa mina vänner varje dag..
Jag vet vart jag har dom, och om dom behöver prata om något,
så finns jag alltid här.
Dag och Natt. <3

Jag älskar mina underbara vänner, och vill verkligen inte förlora er.
Ni är dom som stöttar mig i alla lägen.
Ni är dom som håller mig uppe!
Niärbäst, <3


Kommentarer
Postat av: Täss :)

Älskar dig tjejen <33333333

2011-02-23 @ 09:24:33
URL: http://gatess.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0