ojj..

Kolla vilken kommentar jag fick!


hehe det ser inte så bra ut du är kanske inte så bra på att rida som du tror att du är....


Mitt svar:
Jag har en sak att säga till dig.
Har jag nånsin sagt att jag rider bra?
Och bara så att du vet tar jag inte åt mig skit.
Jag tänker inte lyssna på dig,
jag lyssnar på utbildade tränare istället. ;)



Ingen behöver säga åt mig att jag inte rider bra, jag har aldrig skrytit, och kommer aldrig att göra det. Jag tränar för att lära mig mer, och dessutom har jag ingen aning om vem du är.
Det är fegt.

Kommentarer
Postat av: marie

Bra skrivit! Förstår inte de människorna som måste klanka ner på andra för att må bra el nåt! Stor tumme ner åt de människorna! Och en stor tumme upp åt starka tjejer som tror på sin egen förmåga!

2011-02-27 @ 20:44:13
Postat av: Betty :) <3

Du rider ju visst bra !

Bra sagt Ellen <3

2011-02-27 @ 21:35:33
URL: http://bettyengstrom.blogg.se/
Postat av: tilde

Du är ju typ bäst av alla i ÖRF, (tycker jaaa) :D

+ bra skrivet!! <3

2011-03-04 @ 18:12:40
URL: http://tildeskoglund.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0