ojjjjjjjj.....

Jag är väl medveten om min usla uppdatering just nu, men jag har mycket prov och läxor.
Dessutom har jag tävlingar och träningar framöver
och måste vara ute i stallet och fixa i ordning och rida.
Bloggen kommer verkligen inte i första hand.

Idag var det skola som alltid typ.
Helt okejj dag. Spanska provet gick faktiskt hyffsat bra.
usch, vad jag är trött på skolan..
Jag vill ha helg !
Fast helst lov, sommarlov skulle sitta fint. ;)

Nu har jag kommit hem från hoppträningen, och ska dricka lite te.
Sen blir det att plugga ännu lite mer på Historian.
baajjsss trååkigt.

Men jag står ut. ;)


TAGGAA, TAGGA, TAGGA INFÖR HELGEN OCH ÄLMHULT ! <33333333



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0