Resultat Regional Tingsryd Curry.

LB
Det gick bara att skritta på framridningen.
Sen när jag kom in på framhoppningen började jag trava
och galoppera.
Och sen började jag hoppa.
Curry kändes fin och laddad !
Riktigt positiv häst, och det gillar vi! ;)
På banan gick det precis lika bra.
Allt rullade på som det skulle, och vi dubbelnollade.
Hade en hyffsat bra tid,
så vi slutade som 4:de placerade! <333


LA
Framhoppningen kändes bra,
dock lite mer avvaktande än till första klassen.
På banan gick det ruuuskigt bra.
Vi hittade en enormt bra rytm,
som jag bara har känt några få gånger innan.
Det var så jäkla underbart!
Vi slutade på 4 fel, ett litet onödigt pet.


Sjukligt nöjd över dagen!
Nu taggar vi inför div1 nästa söndag! :D



Film och bilder kommer! <3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0