Tävling Älmhult Courier Boy.

LB
Framridningen var utomhus på en grusbana, men den var frusen. Så jag jobbade Curry i skritten där. Flyttade, och sådära. Han kändes lydig och fin. Sen hoppade jag fram. Kändes superbra !
Han var lydig, men väldigt pigg och fräsch. Underbart !
Inne på banan gick allt av bara farten.
Dubbelnollade, med en bra tid! :D
Räckte inte till placering, men det är ju sjuk konkurrans.
Men jag är nöjd ! <3



LA
Framhoppningen gick grymt bra ! Han hoppade runt och fint.
Inne på banan gick det också bra. Jag var tvungen att rida riktigt tufft.
Då blev han lite stressad, därför fick vi några pet, men jag är sjukt nöjd ändå.
Han kändes jätte fräsch, och han stannade inte ! :D
Ser jätte mycket fram emot tävlingssäsongen.
Då jäklar! <3333333333333333333





Film ifrån LAn.


Kommentarer
Postat av: Emma'S

Filmerna fungerar ju inte! ;O <3

2011-02-14 @ 12:20:50
URL: http://siiimplythebest.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0