Tävlingssäsongen och mina mål.

Jag kommer att försöka tävla lagom mycket, så att både Curry och Wakinya håller sog så fräscha som de är nu.
Nu ett tag framöver blir det ganska intensivt med tävlingar med Curry.
Om två veckor är det Älmhult, och då ska jag hoppa LB, LA.
Veckan efter ska jag tävla min första tävling med Wakinya, LD.
Sen veckan efter det är det Tingsryd med Curry, LB, LA.
Och veckan efter det ska jag och Curry tävla div1 i Tingsryd.

Träningen behövs ju också, speciellt med Wakinya eftersom jag inte har kunnat träna med henne än.
Så snart måste vi komma igång om vi vill synas på tävlingsbanorna!

Nu på Torsdag ska jag och Curry hoppa för Lotta Björe i Algutsrum.
Det är inför div1/elit. Och det kommer verkligen bli super kul!
I höstas hoppade jag ju för Sylve med div1/elit laget, och det gav verkligen jätte mycket.
Så jag har höga förväntningar inför denna träningen också. ;)

Nästa vecka måste jag få in någon träning med Wakinya.
Det ska verkligen bli jätte spännande att börja träna med henne.
Vi behöver jobba mycket med markarbete, och jag ser fram emot att se skillnad och stärka både henne och mig.



Mål 2011

Curry
(det blir ju bara ett halvår eftersom jag så småningom ska sälja honom) :

* Kvala msv.
* Lyckas bra i div1 laget och vara en säker ryttare där.
* Vinna någon regional LB
* Placera mig i LA
* Möjligen starta någon msv.


Wakinya:
* Stärka henne i markarbetet
* Starta LD och LC
* Nolla LC+5
* Starta LB
* Nolla LB
* Möjligen starta någon LA



curry ölandshoppet LAcurry ölandshoppet LA




Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0