Tuesdayy.

Kommer ett snabbt inlägg nu för i eftermiddag så hinner jag nog inte. ;)


godmorgon.
Idag är det tisdag, och jag är faktiskt på bra humör.
I skolan idag har vi typ Spanska-glosor.
Men jag tror att jag kan dom. (yy)
Efter skolan ska jag skritta ut en runda med Curry,
och sen blir det till ridhuset med Wakinya.
Behöver verkligen jobba igenom henne.
Det är ju stenhårt i marken nu,
så det går bara att skritta hemma.
Annars får man åka till ridhuset ! :)

På Torsdag är det hoppträning/markarbetsträning med Wakinya.
Jätte nyttigt för henne. ;)
På Söndag hoppar jag och Wakinya min första tävling tillsammans!
En LD på Udden. Om det känns jätte bra tar vi nog en LC också.

Super taggad ! <3


Nu måste jag gå till bussen.


Vi hörs senare ikväll! ;)


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0