vädergudarna hatar mig..

Det är typ snöstorm ute, kallt.
Och dåligt underlag att rida på.
usch..
Precis kommit hem från skolan,
och har hunnit kasta i mig två mackor. (a)
Pappa ska skjutsa mig till ridhuset senare med Curry.
För nu skulle pappa göra nånting. (?)
Som han sa kommer ta en timme,
men tro mig.
Han har haft fel måånga gånger. ;)
Efter jag har ridit kommer det gäster, och firar Stina.
Emma kommer också och sover över! (y)
Låter som en helt okejj fredags-kväll för min del.
Saknat Emma en heeeel del på sistone. <3

synd att vädret gör mig sjukt depp..

Men nu är det HELG !
och inget ska förstöra stämningen man har på fredags-eftermiddagarna ! :D


puuuuuuuussssssssssssss.

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0