all min kärlek jag har till dig. ♥

all min kärlek jag har till dig. ♥
Courier Boy.

Det är du som får mig andas, och det är du som verkligen har fått mig att inse vad ordet kärlek och vänskap betyder. Vårat band vet jag är starkare än någon annans. Det är du som är mitt liv, och så fort det händer något, bra eller dåligt tänker jag på dig. Då blir jag alltid glad. Jag blir glad av att du finns, och är hos mig.
Dom bästa stunderna i mitt liv har jag haft med dig. Min lycka är din förtjänst.
Jag vet att du förstår att jag älskar dig.
Din blick säger så himla mycket, den säger allt.
Så många gånger du har rusat iväg med mig,
så många gånger jag har trott att jag aldrig kommer att klara av dig.
Men stunderna i stallet har räddat mig.
Och våra motgångar hemma, på träningarna och tävlingarna har bara gjort oss starkare. 
Alla gångerna du har litat på mig, bara mig.
När nån annan har kommit in i din box har du bara skyggat undan,
och när jag har kommit in i boxen har du bara kommit fram till mig,
och nosat mig i ansiktet.<33
Det är sånna ögonblick jag lever för.
För två dagar sen, var vi i ridhuset och så släppte jag dig.
Jag gick iväg och du följde med mig i minsta lilla rörelse.
När jag började springa, sprang du vid min sida, och när jag stannade, stannade du också.
Då blir allt så tydligt, allt går upp för mig.
Att det är du betyder så himla mycket för mig, och jag vet att jag betyder mycket för dig.

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor. ♥


jag hade kunnat skriva 100 brev om hur mycket du betyder för mig,
men tre ord räcker. Tänk att tre ord kan betyda så mycket.


Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar din blogg! jag älskar också

hästar, synd att man inte hade sån tur

som dig att man fick rida.



Kram Julia

2011-01-03 @ 20:32:28
URL: http://juliassweetdiary.blogg.se/
Postat av: elin

så fin blogg och häst :D

bra med dig?

2011-01-03 @ 20:51:32
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0