Dag2 : Min första egna häst.

Agent Russin
Ett litet russ, med stor personlighet.
118 cm hög, med mycket muskler i rygg och nacke.
Innan jag fick honom hade han hoppat 70 cm clear round Klubbtävling.
Kom från Eriksmåla Ridklubb där han hade vart i ett år,
dom sålde han för att han var lite för komplicerad för dom minsta,
och dessutom trivdes han inte med många ryttare.
När jag fick Russin var jag inte så stor, bara 8 år.
Jag älskade såklart honom med hela mitt hjärta.
Var ute dagarna långa i stallet.
Jag och Russin tävlade div2,
och startade som högst LB hoppning med ett pet.
Vi har massvis med placeringar i LC hoppning.
Tävlade dressyr två gånger, en LC och en LB med bra resultat.
I skogen var Russin alltid lite crazy,
och bockade och gjorde luftsprång ! :D
I hagen var han låg i rang.
Russin var nog den ponnyn som jag lärde mig hoppa med.
Han såldes sedan för att jag blev för stor till en liten kille ganska nära oss.
Men jag saknar honom sååå gryymt mycket.
Charmtrollet, number one ! <3333333333333333333333333333333333333





Cherie
En shetlandsponny med enorm kapaciet.
Bara 94 cm hög.
Knappt inriden när jag fick henne.
Men hon var så sjukt snäll och lättlärd så på ett år kunde hon dom mesta skolorna.
Cherie älskar att hoppa, och är grym på det !
Tillsammans hoppade vi 85 cm.
Sjukt högt för dom små benen.
Ute var hon het.
Speciellt på vägen hem. ;)
I hagen var hon alltid den som bestämde.
Vi tävlade, men eftersom hon var väldigt spänd på tävlingar kunde vi inte hoppa högre en LD.
Men i LD har vi många nollor.
Vi sålde Cherie för att jag behövde D-ponny och då hade vi inte plats för henne.
Hon såldes till en kille i Småland som skulle ha henne mest till körning, vilket hon älskar !
Jag saknar min tjejj såååå sjuuuuukt mycket.
Vårat band var, eller är så grymt starkt.<333333333333333333333333333333



Agent Russin





Russin, jag och Cherie.
kärlek.<333333333333333








Cherie
cherie 2008cherie 2008cherie 2008

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0