Dagen innan tävlingen. (yy)

Ingen uppdatering än så länge idag, men vem bryr sig ? ;)

Vaknade och gick typ direkt ut och red Curry. <333
Sen fotade jag när Stina red Safir,
och så fick jag rida honom ett tag.
Ska fixa ihop ett collage, för det var riktigt fint väder och det blev härliga bilder. :D
Sen var jag med Emma. <333
Efter hästarna hade käkat upp sitt lunch-hö så skulle vi försöka lasta Wakinya. (igen) <33
Och idag gick hon faktiskt upp, efter typ 20 min. yes! :D
Då åkte vi till Tryggestad och hoppade med henne.
Hon tyckte det var sketa kul. (aa)
Sen lastade vi henne, och hon gick på efter typ en kvart.
Duktig flicka. (yy) <333
När jag kom hem smörjde jag mina saker tills imorn. :)

men nu ska jag (taco), stina (sås) och emma (pajj) gå och spela Wii tycker jag. (aa)




Imorgon ska jag låna Emmas gröna br-schabrak så det blir denna outfit. ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0