Fidelie e buuus. :D<3

lovar att bättra mig med uppdateringen. :)


Sitter här med Emma och Stina,
och vet ni, idag har vi tolkat för första gången detta året. (Y) Bakom Fidelie,
hon var super duktig.
Fast först när vi skulle hämta henne i hagen så sprang hon iväg, och vi kunde inte fånga henne.
Sen hämtade vi två långa linor, och "föste" in henne i ett hörn.
Då gav hon upp och kom till oss. ;) <333
Vi borstade och satte på selen o sådär.
Sen klantade sig Stina och Emma, för att Emma trodde att Stina kunde styra Fidelie med linan, men linan satt ju bara fast i selen. Fidelie tyckte det var skitkul, och sprang iväg med Stina efter sig. xd
Det såg askul ut. :DD <33
Tillslut fick vi stopp på henne..
Sen gick resten sketa braa. <33
Fotade och filmade med den gamla kameran, så det jag visa er juu.
Sen har vi mockat båda stallen, och fixat med hästarna.
Också har vi vart ute och lekt med Bessyyy buuus. <333333
Nu sitter vi här och latar oss ett tag. Får se vad vi ska göra mer idag.
Ikväll ska jag och Stina åka till ridhuset med Curry och Milda.
Kameran åker med. ;) [LLL]




är inne på gamla datan som dampar sig så fort jag lägger in nån bild, så ni får ingen bild. ;)

Mer uppdatering senare ikväll. :D





Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0