FRIDAYY, Jaooo ! :D

Skolan idag har vart ganska bra faktiskt.
Fast sjuukligt kallt. o:
men det har det ju varit i typ 3 månader nu så.
Man får ta och vänja sig.
På svenskan skulle vi typ skriva en uppsats,
om hur vårat liv ser ut när vi är 45 år.
Hur världen ser ut då..
Hur fan ska jag veta det ?
Meen, man får väl hitta på nåt.
Nu har jag precis varit ute och ridit Wakinya tjejjen !
Snart blir det ut och rida Curry också.
Jag vill träffa min Emma NUUUUU !
Saknade vään. [LL]
Men vi ska sova över imorn, har jag bestämt. ;)
Ikväll ska jag se på Let´s Dance och käka godis.
Ja vet, jag är såhäääär social.


Det var väl allt jag kom på just nu.
PUUUUUS, <3

ojj, kolla vilken bild jag hitta.
SAAAAAKNAAAAA ! <3

Kommentarer
Postat av: Issa

sv: Det var gott! :D



idag har jag pluggat och så! :D lekt med photoshop lite! :D

2011-01-28 @ 18:08:08
URL: http://khia.blogg.se/
Postat av: Din och bara din bästa vän <33333

Vill träffa dig med älskling<333333

Jag älskar dej så sjukt jävla mycket! :*

2011-01-28 @ 18:47:34
URL: http://emmaoholm.blogg.se/
Postat av: bella ;)

haha, jag skrev att min man skulle vara en doktor, städare, rappare eller plastikkirurg ;)

2011-01-28 @ 19:20:53

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0