HoppKurs, andra dagen. :D

Idag var det som sagt banhoppning som stod på schemat.
Vi red fram som vanligt i alla gångarter.
Curry kändes lika pigg och fräsch idag.
Sen började vi hoppa fram på ett litet räcke, med några klossar under.
Första sprången var han väldigt spänd, men det släppte
efter ett tag.
Sen fortsatte vi med att hoppa en oxer.
När allt flöt på som det skulle började vi hoppa banan.
Första rundorna låg på LB.
Fick ett stopp på 2:an (en murdel typ under).
Men sen fick jag bara vara lite tuffare på det så gick det bättre.
Det var ingen svår bana, men den var inte lätt heller.
Mycket linjer och avstånd.
Vilket jag gillar. ;) <3
I slutet hoppade jag en bana där alla hinder låg på LA.
Gick värkligen skeeta braaaaa.<3
Han hade inga tecken på att stanna.
Var jätte positiv !
åhhhhhh, vad jag är taggad på att nolla LA, och kvala msv. :D



<3
jag älskar dej curry.
Du är det bästa som har hänt mig.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0