ingen skola idag heller..

Då jag inte känner mig riktigt frisk ännu, så blev det att stanna hemma även idag.
Det är ju ingen mening att gå till skolan, och sen inte kunna koncentrera sig för att man är sjuk och trött.
Eller vad tycker ni ?
btw. Jag får uppehålla mig med bloggen, och teven.
Hoppas verkligen på att jag kommer kunna rida i eftermiddag..
Hästarna behöver ju röra på sig.
Men det var väl det.

Och vet ni vad jag har kommit på ?
Att jag har väldigt tråkig uppdatering.
Måste bättras !


sötnosarna, ni är dom bäst i världen.

Kommentarer
Postat av: ems

ah okeej :D vad heter de då+ :D

2011-01-25 @ 08:51:55
URL: http://bookofems.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0