Maränger. (aa)

Idag vaknade jag bredvid Elin och Emma. ;)
ellen bus<3 / emma
Igår kväll såg vi på "i taket lyser stjärnorna".
Har sett den förut och den är absolut en utav mina favoritfilmer.
Sen typ låg vi och snackade ett tag innan vi somna.
Imorse gick jag och Emma ut till hästarna och gav dom mat,
och gick ut med Bessy.<3333
Samtidigt fixade Stina och Elin frulle.
Vid 9 gick vi ut och red alla hästarna.
Jag red Curry, Emma Wakinya, Stina Milda och Elin red Safir.
Gick suuper <333
Nu håller vi på att baka maränger, haha.
Vi är azuum.<333


mer uppdatering när dom har åkt hem,
för nu har vi fullt upp ! (aa) <333



bilder kommer, jag lovar !

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0