Massa uppdatering framöver.(yy)

ja, jag härmar alla andra. (aa) <3
men jag tänker göra den här listan ändå,
bara för att ni ska få något "kul" att läsa om varje dag.


Dag 1 - Presentera dig och din häst

Dag 2 – Min första egna häst

Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse

Dag 5 - Det här finns i min rykt låda

Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.

Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Kommentera vad ni vill veta denna dag.

Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar

Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag

Dag 13 - En nytagen bild från stallet där du är med.
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra

Dag 15 - Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort




Glöm nu inte att kommentera vad ni tycker att jag ska skriva om dag 8. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma gryyyymis <3

Du kan skriva om mig :D nej skojja ;)



Öhm du kan skriv om ditt drömjobb och varför!

Jag är bäst på att komma på saker jue!<3

2011-01-09 @ 17:42:32
URL: http://emmaoholm.blogg.se/
Postat av: tilde <3

Emma tog min, (aa) :D



Skriv om vad du är mest skkrämd av? :D



<3

2011-01-09 @ 18:34:07
URL: http://tildeskoglund.blogg.se/
Postat av: stina

skriv ett inlägg om Safir eller Milda ? :) eller skriv lite mer detaljerat om foderhästarna 2006 ?



oyeah

2011-01-10 @ 20:33:40
URL: http://stiiinapersson.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0