Ridning 18/1-11

Wakinya: Jag red ut på en väg, som jag inte har kunnat rida på, på aslänge bara för snön.
Men nu gick det ! (yy)
Wakinya var sketa pigg och bocka och höll på.
bushästen. ;)
jagälskardej.<3



Curry: Red lite lösgörande arbete i paddocken.
Nu var det inte så tungt där för den mesta snön har faktiskt smält bort. (yy)
Han var iallafall superfin !
Traven gick jättebra. :D
och vet ni?
jag har kommit på en sak.
Curry är alltid glad, verkligen alltid !
även fast man kommer ut sent på kvällen och går iväg i mörkret
för att rida runt och jobba i en slaskig paddock så är han ändå glad.
Och han kommer alltid i hagen,
och ja, ni fattar.
Det är så sjukt underbart att ha en sån häst.
Fast han var ju inte så när jag fick honom.
Då var han typ alltid rädd.
Fan, va jag är stolt över mitt jobb med honom !
jagälskardej.<3


haha, min första header. (yy)

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0