Ridning 20/1-11

Wakinya:
Red på en åker.
Det var väl sådär underlag.
Men det får duga till vidare.
Wakinya var iallafall jätte taggad,
och småbockade lite hela tiden.
buuushäst. ;)
Kunde inte jobba något vidare,
men hon var glad och pigg.
Vilket enligt mig är det viktigaste.
<3


Curry:
Hoppträning för Malin i Tryggestad.
Markarbete.
Övade i trav och galopp på bommar,
mest för att träna ögat.
Det gick riktigt bra. :)
Jag har verkligen inga problem med att sätta honom rätt.
det är ganska lätt ? (haha, där va jag kul, eller?)
Sen hoppade vi en serie.
Två studs, sen ett galoppsprång till en oxer.
Curry var jätte fin!
Inget att klaga på idag på ponnyplutten.
Han gjorde allt han skulle.
<3


haha, gammal bild på mig och curry.
det är bra att man märker skillbad sen dess iallafall. ;)


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0