Tävling Courier Boy 8/1-11

Tävlade på Ridklubben Udden, Nyårshoppet.
Första tävlingen på året så jag valde lite lägre klasser för att få en bra start.

LC- Allt kändes super, och det hade jag faktiskt väntat mig på den här höjden.
Jäklar vad taggad och fin han va ! :D <3333
Dubbelnolla och kom 5:a.
I c-ponny kategorin måste man ju rida som en idiot om man vill vinna, men jag ville hellre få en fin och stadig runda än att slänga runt hästen lix. ;)


denna klassen var regional.
LB- Han var ganska spänd på framhoppningen. Hoppade stelt, men med bra bjudning.
På banan var han ruuuskigt fin! :D Säker dubbelnolla, men samma sak här.. Det var hård konkurans och man måste i stort sett rida som en galning för att vinna eller komma placerad.


Det här var första tävlingen efter Currys vila. Det var så jäkla skönt att han var så himla fräsch ! :D
Så nu ser jag fram emot att se vad vi kan göra i lite större klasser. ;) <33333





bilder och filmer kommer, jag lovar. (aa) <3333


Kommentarer
Postat av: Emma'S

Gud va härligt Ellen! :D<3

GRATTIS"!

2011-01-08 @ 22:08:32

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0