tvåtusentios värsta väder på en tävling !

Det måste helt klart ha varit Superhelgen på Udden.
Regn, regn och ännu mera regn !
Det höll på oavbrutet i alla tre dagarna.
Jag och Curry tävlade "Lilla Rundan",
som gick i LB, LB och LB+5 (finalen).
Curry skötte sig hur bra som helst trots vädret,
och vi tog oss till och med till final!
Där slutade vi på 8 fel, men jag var nöjjd.
Jag tyckte bara så himla synd om alla dom som sov i tält..
haha, det kunde inte vart kul. ;)



bilder från Superhelgen. (a)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Var iväg en sväng förut, fast nu blir det lugnt :)

Dudå?

2011-01-24 @ 13:06:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: natiie

SV: Mhm :) men ska sluta rida roxy i slutet av Januari, då jag inte FÅR eller KAN rida henne, hon är ju bara 5-6 år och hon är jättebusig. Måste ha en lite lugnare häst.

2011-01-24 @ 13:32:12
URL: http://natiie.blogg.se/
Postat av: felicia

hej vad fina ni är :) men varför har du huva på honom?

2011-03-25 @ 16:34:02

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0