usch, måndag igen..

Jag hatar ångesten man har på söndagskvällen,
och måndags morgonen.
Jag vill verkligen inte gå till skolan.
Tänk om man kunde få rida när det var ljust.
Och ta hand om hästarna hela dagen. ;)
Hästnörd här. (aa) <3
Nu är iaf första dagen på veckan avklarad.
Har vart ute och ridit Wakinya.
Det är så skönt nu när snön börjar smälta.
Nu kan vi rida på vägarna som var igensnöade förut.
Stor fördel ska jag säga er. :D
Stina håller på att baka chokladmuffins nu, mums!
Snart kommer mamma hem.
Efter jag har ätit, går jag ut och rider Curry.
Och stretchar han.
Imorgon får ponnysarna vila,
för jag ska med bääästa ebbaaa hem.<33


aja,
ni bryr er väl ändå inte om mitt vardagliga tråkiga liv.



puuussssssssss, tjao. :D


mina två första ponnysar. Sakna, sakna, sakna ! <333333333



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0