A good day, ends bad.

Förlåt för dålig uppdatering idag, har verkligen inte hunnit!
Dagen började med stallet. Mocka, släppa ut hästar, fylla på vattenhinkar m.m.
Sen så red jag Zorro när Stina red Safir. Det gick bra! Vi red ut en sväng & shit vad Zorro var pigg idag! Har nog aldrig sett/känt honom galoppera så snabbt! o: Galet fort!
Sen så följde jag med Stina när hon red Milda. & i slutet fick jag hoppa upp en stund. Milda var loss & super fin! Dessutom var hon sjukt pigg! Sötan.
Sen så bytte jag om och Stina & jag cyklade till en väldigt saknad Theräjs. (Det är ungefär 7km till henne)
Direkt när vi kom så gick vi ut och byggde hennes hoppbana. Satte upp alla hinder på 1.30. Lite sådär lagom högt att hoppa med c-ponny. Hehe. *ironi!
Sen så cyklade vi (4km) till en unghäst som Täss håller på att rida in. Han heter Tello & är precis som Riski & Ra en Ölandshäst. Lite gulligt. Han ser inte heller ut som en "typisk" ölandshäst. Han är väldigt fin enligt mig!
Vi borstade, sadlade & tränsade Tello & gick sen en sväng med han. Jätte duktigt bebis.
Efter det cyklade vi (4km igen) tillbaks till Therese & där satte vi oss och spelade lite kort. Ingen orkade något annat, haha. Jaja, efter någon halvtimme eller så kom mammi och hämtade Stina & mig + cyklarna.
När vi kom hem tog vi in ponnypluttarna & sen gick jag och la mig.
Har ont i huvet & mår illa. Fast mest ont i huvet, uuuuusch! Kan det inte bara gå över?
Men ska ta någon macka nu & sen blir det väl sängen. Hade sååå gärna skrittat en runda med min fina Curry ikväll, men huvet tillåter inte det. :(


Ni får ha det bra & hoppas ni mår bättre än vad jag gör! <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du det lät som en väldigt bra idé =) Mums! kanske ska göra lite oboy jag med, fast har ingen oboy, hm, får ta med kakao och socker och mjölk =) Sov så gott =)



I morgon ska jag vara hundvakt åt min mammas hund, så kommer ha två rackare här hemma =) Sen på kvällen kommer min bror o hämtar mig så ska jag till hans familj några dar =)



kram

2011-07-26 @ 21:26:20
URL: http://silverninas.se
Postat av: Hanna

Hej fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2011-07-26 @ 23:11:32
URL: http://hannaemma.webblogg.se/
Postat av: magda

fin blogg!

hur är det? :)

2011-07-26 @ 23:22:27
URL: http://mmagdafahlen.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0