after rain, comes sunshine!

Godmorgon bloggen, eller ja? Mina bloggläsare.
Idag vaknade jag vid 8 & gick och gav hästarna mat, sen en timme senare släppte jag ut dom & mockade m.m.
Sen gick mamma, Stina & jag till Riski & Ra. Vi bytte hage, till en med mer skugga & så fyllde vi på vatten.
Stina & jag ledde även runt Riski & Ra lite, försökte få dom att trava lite & det gick bra.
Övade lite smackningar & sånt dära ni vet?
Idag ska jag slappa, sola & kanske springa eller cykla en runda.
I eftermiddag kommer hovslageren & skor Milda & Safir. Sen så ska vi åka & hämta nya släpet. *Glädjeskutt!
& till sist, ikväll ska jag rida Wakinya. Hon ska få rida ut först & sen rider jag igenom programmet.
Blir nog super, taggad till tusen inför helgen!

Hejdå.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0