Börjar vänja mig vid att ramla av, hehe

Stina & jag har precis varit hos Riski & Ra.
Jag red Riski idag. Allt gick strålande i början. Travade själv & svängde lite smått.
Sen skulle Stina leda mig ett helt varv i trav, eller ja. Då fick hon värsta spelet & började bocka som en tok. Så då ramlade jag av.
Men det var bara att sitta upp igen & bita ihop & trava ett helt varv. & då var hon fin, :)
Jaja, så är det med unghästar. Det är mycket fram- & motgångar, men helt klart värt besväret! Man lär ju sig så himla mycket. Speciellt när dom inte ens är hanterade innan dom kom till oss.

Hon är allt fin iallafall, våran 4-åriga tjej.

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0