Emmaboda PonnyCup! :)

Idag ska jag följa med som coach/hästskötare åt min storasyster Stina. Hon ska tävla i Eriksmåla, på Emmaboda PonnyCup med både Milda & Safir.
Ska försöka hinna med att fota så mycket som möjligt också till våran fotohemsida! (y)
Gick upp vid 7 i morse för att hinna rida Wakinya innan vi ska åka, halv 11.
Egentligen hade vi inte behövt åka ens så tidigt, men Milda tappade en sko igår så vi ska stanna hos en hovslagare på vägen! Det blir nog jätte bra.
Förra året vann Stina stilpriset med Milda & även LBn. Så hon har höga förväntningar idag.
I eftermiddag ska jag träffa Emma pemma bus & så ska jag (och kanske Stina?) sova hos henne, blir en toppen helg! :D

men ha det bra, puss!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0