Förlåt!

Orkade inte blogga igår kväll & idag har jag inte hunnit.
Har ridit Wakinya hjälpt Stina med Milda & pysslat med Riski & Ra.
Vi sadlade Riski & satt upp på henne. Ra hängde vi på & sen skulle jag testa att sätta mig på han, men då blev han rädd så jag fick kasta mig av igen.
Man märker att Ra är mycket känsligare & nervigare, men vi får bara ge honom lite tid så kommer det bli super med båda tror jag! <3
Imorgon kommer våran hovslagare & kollar på Curry om det kan vara en hovböld eller helt enkelt bara en sten som sitter emellan hoven och skon som vi inte kan se. Sen så ska han verka & sko Wakinya för hennes hovar har blivit stora & skorna på framhovarna sitter löst.
Det var meningen att hon & dom andra skulle skos om en vecka ungefär..

Kommer lite resultat från helgen snart, sen så ska jag vara hos Ebba ikväll & ha det gutt! :D

så blir inte mycket tid över till bloggen.. tsss. Hörs sen! <3
.. Kan inte ladda upp bilder, är på cepe datan.

 


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0