Gästbloggare!

Hej,

Jag heter Emma Öholm och är, om jag får säga det själv, Ellens bästa vän. :)
Jag har bott i Stockholm fram tills jag var 8 år, efter det flyttade jag till Öland.
Jag föddes den 2 januari 1998 & är en glad tjej för det mesta! ;)

Jag började rida hösten 2006 på en ridskola vid namn Stall Ninni Svensson.
Min första häst köpte jag 27 maj 2007, det var en D-ponny som heter Bello.
Anledningen till att vi köpte D-ponny var för att min mamma också skulle kunna
rida på honom! Min andra häst kom 1 januari 2009, en B-ponny hingst som var
9 månader. :)

På fritiden är jag med vänner, spelar fotboll & rider såklart! :D
Kommer blogga lite här då Ellen är på Börjes Cup i helgen!

Kolla gärna min blogg, Emma Öholm!

Kram



Min häst som såldes i början av juni... <3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0