Godmorgon.

Har legat vaken sen 5 då jag vaknade av att regnet öste ner. Men nu har det faktiskt slutat regna.
Mamma är ute hos hästarna, Stina sover, pappa gör någonting? & jag sitter här och bloggar.
Det är så läget är i vårat hus just nu.
Snart blir det väl frukost antar jag. För jag är vrålhungrig, hehe. Som alltid.. ;)
Dagens planer ser ut såhär:

Skritta Curry
Skritta Wakinya
Rida Riski
Rida Ra
Träffa Emma ikväll/eftermiddag
Blogga!

Sound good, right? Guuuud, vad jag vill ha pengar! Måste skaffa det.. På något sätt.
Men ha en bra måndag söta bloggläsare. Vill ha massa kommentarer idag, so come on!

 Sötare finns inte.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0