Godmorgon mina underbara! ;)

Sovit gott? Jag har iallafall sovit jätte gott. Huvudvärken har nästan helt släppt nu, men det är halsen som bråkar med mig. Jaja, jag säger som jag brukar. Det kunde varit värre.
Idag ska pappa ringa in till ATG. Vi måste komma och kolla Curry & se om han har kotledsinflammation..
Han haltar liksom bara ibland & sen ibland haltar han ingenting alls. Det är från dag till dag & det tar knäcken på mig att inte veta.
Annars så ska jag vila mycket idag. Måste försöka bli frisk! Helt frisk!
Ska rida & så. & mocka och fixa allt i stallet. Träna Riski & Ra.. Ja, min dag är redan fullbokad.
Men nu ska jag gå och äta frukost. Sen blir det stallet!

Puss på er, i love ya!


Kommentarer
Postat av: Evelina

hehe, ja, inte direkt oboy blir det ju inte, men varm choklad =) hehe hoppas du mår lite bättre idag =)

kram

2011-07-27 @ 10:00:01
URL: http://silverninas.se

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0