Godmorgon!

Godmorgon bloggen! Sovit gott?
Har precis ätit frukost & ska snart ut till stallet. Ska rida Safir idag!
Wakinya ska få en vilodag. Sen så måste jag träna på dressyrprogrammet, kollade på proppen igår kväll och såg att det var LB:2, inte LB:1.. oj, hehe.
Men det ska nog gå bra ändå, kan det gaaanska bra nu iallafall! :thumbup:
Asså guuuuud, jag är nervöös! Jag & Wakinya, tävla dressyr. Hur ska det gå liksom?
Wakinya har aldrig startat dressyr & jag är ingen dressyrryttare. Men vill ändå vara med, eftersom det är Ölandsmästerskap & allt. Nu när jag inte kan vara med med Curry.
Det blir en utmaning iallafall, vilket jag gillar!
Äh, nog om det.
Nu ska jag ut till stallet, puss på er! :*

 


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0