Godnatt.

Känner mig väldigt trött & är mer än villig att gå & lägga mig.
Men det gör jag inte, varför? Jag har ingen aning, hehe. Lägger tiden på bloggen istället typ.
Ikväll har jag haft både hårinpackning & ansikts-scrub.
Så nu känner jag mig riktigt fräsch! (y)
Mamma & jag var borta hos Riski & Ra också ikväll & flyttade dom till andra hagen där det finns mer att äta.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, det märker vi!
Wakinya, Zorro, Riski, Ra ska ridas & Curry ska bortas.. Det tar ju ett tag bara det. & så ska jag fixa i stallet!
Måste försöka hinna med att städa mitt rum någon dag också.
Usch, nu blev inlägget bara såhäääääär intressant kände jag.

Förresten, måste bara berätta! Stinas & min bärbara dator har förmodligen bara ett fel på laddaren, alltså har förhoppningsvis inte hårddisken kraschat & bilderna finns kvar. Det ser ljust ut!
Gashh, vad braaaaaao! :D
Men godnatt, hörs imorgon.

 

 


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0