Hemma.

Kom hem för en timme sen ungefär. Har haft det riktigt bra med goa tjejjor! :)
Kvällen/natten bestod av: Först gå & handla mat, sen hämta skräckfilmer hos Tilda, sen laga mat, sen äta maten (tacos, mums!), sen kolla på skräckfilmer med massa godis! (y)
Tilda, jag, Tess & Ebba kollade på Friday the 13th. Shit, vad läskig film! Usch, obehaglig. Men bra!
Sen åkte tess & tilda hem & då kollade ebba & jag på Halloween. Lika läskig den.
Fyyyyyyy! Men som ebba sa: Nu har vi iallafall sett dom filmerna, då behöver vi inte se dom igen! Bra att ha något att skylla på liksom.
Gick & la oss runt 2. Haha, jag vågade inte gå på toa knappt efter dom skräckfilmerna. Hade panik! Men jag somnade gott iallafall.
Idag kom mami & hämtade mig halv 12 & då åkte vi till Borgholm & handlade.
Ska snart gå ut & rida. Det är riktigt skitväder här.  BUUU! :(
Men Wakinya måste ridas idag, så det är bara PÅ MED REGNKLÄDERNA OCH UT OCH RID typ.

puss & kram.


Kommentarer
Postat av: johanna<3

sv: inte så mkt. sj?

2011-07-29 @ 15:19:49
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0