Hold on..

Nu håller Dressyrfilmen på att laddas upp ifrån igår.
Har börjat använda youtube istället för videofy, för jag tycker det går snabbare.
Men använder fortfarande videofy ifrån mobilen.
Har iallafall precis kommit in från stallet. Har varit ute och fixat med Riski & Ra, sen ridit Zorro pojken.
+ att jag gav hästarna deras kvällshö nu precis innnan jag gick in. :)
Annars tror jag inte att det händer något mer ikväll. Kanske tar ett kvällsdopp med Emma, mysigt!
Men sen ska jag gå och lägga mig.
Var förresten en sväng till Köpingsvik med familjen & åt middag på Klinta Bykrog.

Men ni kollar väl in senare, när filmen från igår har laddats upp? Klart ni gör.

 

Här syns mina snygga oranga stigbyglar väldigt bra. Säker på att du inte vill ha ett par sånna?
Eller i någon annan färg, kolla in på ridsportutrustning.weebly.com


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0