Kalmar!

Godmorgon bloggläsare. Hur är det med er?
Med mig är det super bra!
Har precis ätit lite frukost & så. Duschat & ja? Det är väl det.
Snart ska jag ut till hästarna & släppa ut dom, mocka & fixa. Sen vid halv 11 åker jag & syster till Kalmar för en dag full av shopping! :thumbup:
Ska bla. hämta vårat nya objektiv till kameran. Åh, vad kul!
Ikväll åker jag till Ebba & har girl night med henne, Tilda & Täss. Mysigt värre.
Sen så sover jag hos Ebba. Ja, dagen kommer bli bra känner jag på mig! :)
Dock hinner jag inte rida idag, men det är inte hela världen. Wakinya har ju sin mini sommar-vila nu så.
Börjar sätta igång henna ordentligt i helgen!

Blir nog dåligt med uppdatering, men det kan komma mobilbloggar. Så håll utkik, puss! <3


du & jag är starkast tillsammans!

Kommentarer
Postat av: magda

sv; härligt att höra!

ha det så trevligt i stan nu då :)

jag & en kompis ska glo på fotboll ;)

2011-07-28 @ 10:51:17
URL: http://mmagdafahlen.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0