Kalmar!

Ikväll åker jag & familjen till Kalmar en sväng, så det blev inget Ebba.. :(
Men det kommer ju fler tillfällen. ÄN ÄR INTE SOMMAREN SLUT! <3
Har precis kommit in från stallet & ska snart äta lite mat.
Hmm, hur kommer det sig att jag alltid bloggar precis innan jag ska äta. Kanske är för att jag äter hela tiden, hehe.
Eller vad tror ni? Skumt!
Idag red inte Stina & jag Riski & Ra. Gick lite med dom över bommar, lääskigt. Nej, men dom var duktiga!
Bebisar, gud vad jag kommer sakna dom när dom åker tillbaka.
Även fast dom har sina små "fasoner". Riski kan tjura ihop totalt, HAHA! Hon bara stannar & vägrar att gå. Som om benen var fastlimmade i marken. Men hon är ju ett sto, så det får man tåla. Annars är hon ju världens gulligaste! Kommer alltid fram i hagen & är kelsjuk som jag vet inte vad.
Ra är rädd för det mesta. Men allra mest för ljud runt omkring han.
Han vill inte att man tar på han för mycket. Då sticker han iväg i full panik. Han har dragit sönder tränset ett antal gånger. Nej, faktiskt bara en gång. Men iallafall. ;)
Annars är han världens goaste & jag tror att han kan bli riktigt bra bara han får förtroende för ryttaren. En kul ponny som vill göra rätt! Kommer alltid fram i hagen. Gillar att bita på allt & älskar att slicka en i ansiktet.
Dom är speciella, men helt underbara!

Nej, nu ska jag gå & göra mig i ordning, dvs. Ta på mig några andra kläder än ridkläder, fixa håret & sminka mig. Puss!





(har ingen annan bild, vet att du hatar denna bilden, haha!)
Du ska veta att du är saknad gumman.<3


Kommentarer
Postat av: amelia u know

namnam, vem är snyggingen på bilden ? Nummer tack!

nä men saknar dig med stumpan! <3

2011-07-22 @ 04:16:04
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0