Kära bloggläsare...

Vädret är verkligen inte på min sida idag. Det regnar & blåser & är inte särskilt varmt. -.-'
Väntar därför lite med att släppa ut pollarna.
Tycker att dom ska få gå ut en stund även fast det är skitväder. Det känns som att dom uppskattar det.
Jaja, det är vad jag tror.
Dagen blir väl mest ta det lugnt. Är riktigt "se på film väder" så ska väl göra det antar jag.
Curry ska ridas & Riski & Ra med. Wakinya har vilo-dag idag, men ska pyssla med henne, borsta & sådär.
Sen ska jag springa en runda, har jag bestämt.
För då känner man sig inte så lat bara för att man sätter sig framför teven i några timmar.
Tips för er som hatar att känna sig lata! ;)

Puss, see ya later aligator..


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0