Lördag, tävlingsdag!

Hej bloggen. Undrar ni varför jag har tid att sitta här?
Jo, jag startar inte förrens tjugo i 6 ikväll. Så det är inte så konstigt.
Har varit ute och ridit Safir, Riski & Ra.
Det gick super duper bra med Riski & Ra idag! Travade lite också. Duktiga bäbisar.
Annars har jag fixat & packat inför tävlingen. + borstat Curry. Tycker så synd om honom när han behöver stå inne i sin box hela dagarna.
Men är det det som krävs för att han ska bli frisk, så är det ju tvunget att bli så. Lilla gubben. <3
Ska gå ut & börja borsta Wakinya vid 3 ungefär, så det är ingen panik än så länge.
Martin, Mia & Victor är här & vi ska snart äta lite mat. (y)

Men fortsätt att fråga på frågestunden, ni är grymma! :D <3


Gammal bild på mig & Currypojken.


Wakinya & jag på Lundegård.

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0