Morgonsysslor, check!

Vakna, check
Ge hästarna mat, check
Duscha, check
Äta frukost, check
Blogga, on my wayy. :D

Så ser min morgon ut. Idag är en vanlig underbar sommarlovsdag!
Jag ska rida Wakinya, Curry, Riski & Ra. Jag ska fixa i stallet & sen bara göra det som faller mig in. Eller säger man så? Haha, det lät ganska bra iallafall!
Sen som sagt ikväll (om jag får skjuts, har inte frågat än) ska jag till Ebba & Täss & ha det guttans!
Hade tänkt åka till Kalmar en sväng idag, men nu blev det inte så. Får bli någon annan dag helt enkelt!

Hejdå bloggen & idag vill jag ha några som är med i bloggtävlingen! KOM IGEN NU DÅ! :D




Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

allt bra ? :)

2011-07-20 @ 10:46:27
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

det är toppen här också :)

2011-07-20 @ 13:27:36
URL: http://smnmode.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0