Ny vecka, nya tag..

Hallå där, köp blåbär, Ellen här! :D
& nej, jag är inte seriös..
Idag har jag än så länge vart borta hos Riski & Ra & fixat med dom. Körde samma sak som igår, skrittade runt med sadel & träns typ. Det gick super! Duktiga bäbisar.
Sen så gav jag ju hästarna frukost såklart, men det gör jag ju varje dag!
Snart kommer hovslageren. Wakinya ska få nya skor & så ska han kolla Curry om han har blivit bättre efter vilan.
Spännande!
Annars så händer det väl inte så mycket idag. Inte så fint väder heller, buuuuhuuuuu!
Men jag ska iallafall skritta Wakinya en sväng.

vet ni? JAG SAKNAR DEN ANDRA DATORN! MÅSTE LÄMNA DEN PÅ LAGNING.
Stör mig på att inte kunna visa er några bilder, har en massa som ligger på lager.

Puss, ha en awesome dag.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0