Önskeinlägg - Mina schabrak

Observera att detta inte bara är mina schabrak. Stina och jag använder ju varandras schabrak ibland & sådär. Därför valde jag att visa alla dom här. ;)
Som vanligt ger endel bilder inte schabraken rättvisa, men det fattar ni väl redan?



Hv-Polo




Gold Medal




Ölands RF schabrak (fick från div2)




Hansbo




Hansbo




?




Union Jack - JW



Gold Medal




John Withaker




Hööks ponnyschabrak




Hööks ponnyschabrak




?




?




Ännu ett ÖRF schabrak




Eskadron




Exclusiv Horse Wear




Börjes i Tingsryd




Vinstschabrak




? broderat "Courier Boy"




?




Ännu ett ÖRF schabrak




?




Hööks




(ursäkta svettfläcken, har inte märkt den förrens nu! In och tvättas!) ? broderat "Courier Boy"




Gold Medal




?




?

Kommentarer
Postat av: Celine

De va inte lite schabrak! Kolla in min blogg! :D

2011-07-21 @ 17:53:37
URL: http://celinelindkvist.blogg.se/
Postat av: Silje Rimstad

sv; hun heter Romhus Kry, er 15 år gammel og er en kaldblodshest. hva med din hest / ponni? :9

2011-07-21 @ 21:39:30
URL: http://siljeejinta.blogg.no

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0