Resultat 17/7-11

Idag var det alltså dags för hoppningen. Hoppade en LB eftersom det gick i ÖM:et.
Framridningen kändes bra, men hon var faktiskt liiite seg. Men annars fin!
På framhopnningen tände hon till & gjorde några galet fina språng!
Överhoppade sig INGENTING! Duktig bäbis.
Sen på banan gick allt som tåget, nolla första fasen hur lätt som helst & sen dags för omhoppningen.
Jag är taggad till tusen & satsar så mycket det går med en så långgalopperad ponny. Wakinya ställer upp & hoppar i alla lägen.
Vi dubbelnollar med en ganska bra tid faktiskt. Men banan var för lätt så typ alla nollade, så det hängde ju bara på att ha en så snabb häst som möjligt. Så jag kom inte placerad.
Men shit vad lätt det kändes idag! LAn nästa helg kommer gå hur bra som helst känner jag på mig! :)

Film kommer, men ska försöka få upp filmerna från Börjes först, hehe.
Ni får ha tålamod, det kommer..


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0