Resultat Börjes PonnyCup Söndag

Wakinya, LB, b-final
Idag kände jag att hon var liiite trött, men inte så farligt ändån.
Hon bjöd ärligt på hindrerna & var glad & det är ju det viktigaste!
Framhoppningen gick super bra. Jag hade bra koll på henne & hittade avstånden jätte bra.
Inne på banan gick det också jätte bra. Vi dubbelnollade! En klockren nolla.
Tiden var inte den snabbaste, men inget att klaga på eftersom Wakinya inte direkt är en omhoppningsponny.
Vi slutade ändå på en 11-plats av 13 placerade! (y) det är inte illa mina vänner.
Wakinyas & min första "riktiga" placering, härligt! :D

Som ni märkte var det en jätte bra helg för mig och Wakinya. Det gick bättre & bättre.
Vi hittade verkligen varandra denna helgen & det är jag evigt tacksam för. Nu är det bara att köra på & snart är vi kvalade msv! <3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0