Resultat Dressyrtävling Wakinya.

Idag var det dags för min & Wakinyas första dressyrtävling. Spännande!
Tränat EN gång för tränare tillsammans, hehe. Men eftersom det är ÖM & allt så tänkte jag att det kunde vara kul att starta! :)
Började rida fram sådär en halvtimme innnan jag skulle starta & det är jag glad för för shit vilken laddad ponny! Red ju fram på hopp-banan så hon trodde att vi skulle hoppa, lilla snttan.
Men framridningen gick överlag bra tycker jag.
Wakinya jobbade på så gott hon kunde.
Inne på banan blev hon lite lugnare så det var bra. Jag är ganska nöjd över min egna ridning & Wakinyas insats.
Gjorde inga sånna där jätte missar & fick ett bra flyt.
Slutade på 57,6% vilket enligt mig är ett bra resultat eftersom vi inte är tränade någon av oss.

Men taggar som tusan inför hoppningen imorgon. Det är ju det vi är bra på, haha.

Bilder & även film kommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Följ min semester i Australiens tredje största stad Brisbane.



http://idas.myshowroom.se

2011-07-16 @ 20:02:22

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0