Riski & Ra idag!

Guuud, vad dom var duktiga! Båda två. <3
Red själv i skritt & trav på Riski. Det gick jätte bra. Hon tjura ihop någon gång, men det var inte värre än så.
Stina ledde mig & Ra i skritt & trav & idag kunde jag faktiskt rida lätt utan att han satte baken under sig & skenade iväg, hehe.
Så riktigt fina bäbisar. Det är så himla kul när man märker så stor skillnad, you make my day.

Nu sitter jag här vid datorn & ska äta lite mackor innan jag går ut till stallet igen för att ge pollarna mat.

Har ni haft en bra Tisdag, vad har ni gjort? Jag vill veta, so come on! :D


Kommentarer
Postat av: elin k

jag har jobbat och varit i stallet :-) slå snart rida <333

2011-07-19 @ 18:44:41

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0